piątek, 3 października 2014

Versatile Blogger Award


      Po wejściu na mojego bloga zauważyłam, iż otrzymałam nowy komentarz. Został on wystawiony przez wspaniałą Bloggerkę Natalię, występującą pod pseudonimem Blond Ivy. Blond Ivy prowadzi blog „Blond Ivy Piękno widziane okiem młodej kobiety”. Dostałam zaproszenie do wzięcia udziału w Versatile Blogger Award, czyli zabawy, w której to bloggerzy piszą o sobie, swoim życiu i zainteresowaniach. Sama akcja ma służyć bliższemu poznaniu się.


Należy:
  • nominować 15 blogów/minimum 7 do wyróżnienia
  • poinformować wybranych przez siebie Bloggerów o wyróżnieniu
  • wyłonić o sobie 7 faktów
  • podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu
  • zawiesić nagrodę na swoim blogu




      Bloga prowadzę zaledwie od 4 miesięcy. Versatile Blogger Award jest pierwsza zabawą, w której uczestniczę. Początkowo zamysłem mojego bloga było pisanie o zdrowiu i urodzie, być może poszerzę jego tematykę o inne, interesujące mnie zagadnienia. Versatile Blogger Award daje mi możliwość napisania, co nieco o sobie, uchylenia rąbka tajemnicy, napisania o czymś niezwiązanym z tematyką bloga.


Ja nominuję:




A na koniec fakty o mnie:



Fakt 1.

Uwielbiam słuchać muzyki. Nie mam określonego jednego ulubionego jej typu, jednak najczęściej słucham muzyki filmowej oraz różnych odmian metalu i rocka. W związku z powyższym, jak tylko mogę, słucham muzyki na żywo na koncertach i festiwalach.

Fakt 2.

Jest on związany w faktem 1. Jestem wokalistką. Śpiewam w zespole Shayenka, jest to luźna i przyjacielska współpraca. Śpiewam także w innym zespole, który jak na razie nie ma nazwy (nie możemy się zdecydować). Obecnie tworzymy materiał na koncerty.


Fakt 3.

Kiedyś chciałam iść do liceum plastycznego, by później próbować swych sił jako konserwator zabytków. Ostatecznie zostałam farmaceutką, na co nie narzekam:) Rysować lubię nadal, lecz zawsze brakuje mi na to czasu.


Fakt 4.

Przed snem potrzebuję zazwyczaj wchłonąć kilka stron książki. Jestem wielbicielką powieści Zafona i marzę o podróży do Barcelony. Opowieści niesamowite Poe są dla mnie źródłem inspiracji, natomiast Dracula Stokera pomimo swego klimatu, wiała niekiedy nudą.


Fakt 5.

Dzień bez wielu kubków herbaty i kawy, to dzień stracony. Mimo, iż próbuję ograniczać spożycie owych napojów, pije ich nadal sporo. Najcudowniejsza kawą jaką piłam była kawa z aromatem fiołkowym; czułam jakby w tej kawie na prawdę rozpuszczono fiołki.


Fakt 6.

Kiedyś ubierałam się niemal codziennie na czarno, do tego glany i zawsze rozpuszczone włosy. Obecnie nie pogardzę różem: ) Lubię połączenie czerni i różu. W szpilkach chodzę bardzo rzadko; ) ale to wyłącznie przez wygodę.


Fakt 7.

Oprócz książek, na wieczór dobrym rozwiązaniem jest dla mnie film. Wybór filmu zależy przede wszystkim od nastroju. Bardzo często jednak wybieram film kierując się nie jego gatunkiem, lecz reżyserem lub aktorami. Polecam wszystkim filmy Burtona, który nie dość, że współpracuje z jednym z moich ulubionych kompozytorów (Danny Elfman), to jeszcze często współpracuje z jednym z moich ulubionych aktorów, czyli Johnnym Deppem.

10 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za nominację :) bardzo mi miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację. Miło mi. Jeszcze bardziej miło będzie mi, gdy będziesz odwiedzać bloga :) A za nominację jeszcze raz dziękuję, lecz jej nie podejmę. O wiele bardziej wolę komentarze na blogu i odwiedziny :)

      Usuń
    2. Do Kasi - Obsession: mnie również miło; cudne zdjęcia umieszczasz na swoim blogu.

      Usuń
    3. Do T: Twojego bloga będę chętnie odwiedzać: )

      Usuń
    4. Dziękuję. I to jest właśnie dla mnie najważniejsze. Ale nie powiem.Różne wyróżnienia, też jest miło otrzymywać.

      Usuń
  2. Katarzyno sprawiłaś mi bardzo miłą niespodziankę wyróżniając mój blog, dziękuję.
    Niestety nie mogę wziąć udziału w zabawie, ponieważ nie spełniam warunków zasad. Na dzień dzisiejszy (większość blogów, które obserwuję są obcojęzyczne) spośród polskich mogę nominować tylko 3, które nie były wyróżnione, a zasługują na uwagę ...
    ps.
    Jonny Deep też jest jednym z moim ulubionych aktorów, nie znoszę natomiast Travolty, Toma Cruise’a automatycznie film z ich udziałem jest dla mnie przekreślony.
    Też chciałam iść do szkoły plastycznej, ale stało się inaczej
    Też ubierałam się na czarno, jednakże wykryta alergia na barwniki wykluczyła z mojej szafy: czarny, granatowy ,brąz praktycznie wszystko to co zawiera kobalt blue
    Podobnie jak ty, słucham każdej muzyki w zależności od nastroju za wyjątkiem techno i pochodnych techno – nie rozumiem tego gatunku, ma jakieś takie agresywno-przygnębiające wibracje.

    Pozdrawiam,
    życzę powodzenia w rozwijaniu pasji, tworzeniu muzyki, pisaniu bloga
    i jeszcze raz dziękuję za nominację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, to kilka rzeczy nas łączy: ) Tobie też życzę powodzenia w pisaniu bloga i we wszystkim czego się podejmiesz: )

      Usuń
  3. Dziękuję Kochana serdecznie za nominację :))! Już brałam na początku udział w tego typu zabawach i opowiadałam czytelnikom co nieco o sobie, więc wolałabym się nie powtarzać, ale jeszcze raz dzięki za zauważenie i zapraszam częściej.
    Miło było poczytać co nieco o Tobie :) Prowadzisz ciekawego bloga, na pewno będę tu wracać.
    Uściski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżniłam Cię, gdyż wprowadzasz człowieka w inny, bajkowy świat - jednym słowem do Arcadii: ) Chętnie się doszperam do Twoich opowiadań o sobie: ) Buziaczki:*

      Usuń
  4. hej ;) dzięki za nominację. dopiero zebrałam się do napisania postu http://madebymadamewu.blogspot.com/2014/11/troche-o-mnie-czyli-versatile-blogger.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...