wtorek, 7 października 2014

Somersby Pear Cider – gruszkowy Somersby



            Tym razem post dość nietypowy, gdyż jego „bohater” nie ma zbyt wiele wspólnego ze zdrowiem oraz bezpośrednio także z urodą. A pośrednio...no cóż jeśli chodzi o dobre samopoczucie po spożyciu i tym samym uśmiech na twarzy...
            W Polsce są dostępne 2 smaki Somersby: jabłkowy oraz jeżynowy. Obydwa są napojami piwnymi (Apple Beer Drink oraz Blackberry Beer Drink), z zawartością alkoholu wynoszącą 4,5%. Hit tego lata, czyli jeżynowy przypadł mi bardzo do gustu. Jabłkowy nie jest zbyt oryginalny, gdyż inne marki także takowy posiadają w swej ofercie, i przez to trochę się „przejadł”.




            Za granicą można kupić Somersby będący cydrem (przefermentowanym sokiem). To ten ponoć był pierwowzorem dla polskiego napoju piwnego (napój o określonym smaku + piwo). W Bułgarii nie mogłam się oprzeć pokusie i spróbowałam Somersby gruszkowego (Pear Cider), którego u nas nie ma. Jest to cydr z zawartością alkoholu 4,5%. Nie wiem, czy to przez to, że u nas tego nie ma, że to dla mnie nowość...czy po prostu, że jest on niesamowicie smaczny – piłam delektując się każdym łykiem.



            Teraz tylko czekać, aż u nas wprowadzą: )

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...