czwartek, 12 marca 2015

La Roche-Posay – Effaclar Mat krem



Dzisiaj chciałabym się podzielić moimi wrażeniami z użytkowania sebo-regulującego kremu nawilżającego. Producent umieścił na opakowaniu dopisek: „przeciw błyszczeniu skóry, przeciw powiększonym porom”.




            Pierwsze zetknięcia
Krem posiada ładne opakowanie, biało-niebieskie co kojarzy się z czymś profesjonalnym, typowo aptecznym. Aplikacja jest prosta. Krem jest biały, przejrzysty, trochę żelowaty, lekki. Zapach na początku mi się bardzo podobał.
            Po aplikacji szybko się wchłania, pozostawia ledwo wyczuwalny film. Skóra jest zmatowiona, nie świeci się.


            Stałe stosowanie
            Z czasem zapach coraz mniej mi się podobał. Nakładałam ten krem jedynie dlatego, iż szkoda mi było żeby się zmarnował. Twarz zaczyna mi się błyszczeć dość szybko, do 2 h po aplikacji zimą, a w miesiącach cieplejszych szybciej (i gdzie jest ten udowodniony, długotrwały efekt matujący?). Absolutnie nie zauważyłam działania zmniejszającego pory.


Tego kremu już więcej nie kupię. Dla mnie to strata pieniędzy. Tubka 40 ml kosztuje ok. 50-60 zł (można znaleźć bardziej korzystne oferty). Gdy cera się już zacznie świecić to i tak jedynym ratunkiem jest puder, gdyż nie nałożę przecież kremu po raz drugi na makijaż.


Składniki: AQUA/WATER, GLYCERIN, DIMETHICONE, ISOCETYL STEARATE, ALCOHOL DENAT., SILICA, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, PEG-100 STEARATE, COCAMIDE MEA

1 komentarz:

  1. bardzo lubię takie kosmetyki apteczne. Tego nie miałam, ale na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...