sobota, 31 stycznia 2015

Limitowane " świąteczne" edycje kosmetyków do ciała



           Na "leniuchujący" wieczór, lekki post ;)      

           Wiele firm kosmetycznych okresowo wprowadza do sprzedaży limitowane edycje kosmetyków. Bardzo często edycje te są edycjami świątecznymi – pod choinkę. Kosmetyki z limitowanych zimowych edycji najczęściej mają opakowania okraszone złotem tak, by kojarzyły się z domowym ciepłem. Zapachy kojarzą mi się także z ciepłem, spokojem i wieczorami przed telewizorem. W świątecznych kosmetykach goszczą często pomarańcze, kakao i jagody.
            Firmami, których niektóre kosmetyki z świątecznych edycji posiadam lub posiadałam w zeszłym roku są: Sephora, Yves Rocher, Oriflame i Avon.

Kosmetyki Sephory różnią się od kosmetyków pozostałych firm tym, że bardziej kojarzą mi się z Sylwestrem aniżeli ze świętami. Opakowania są odjazdowe i pstrokate. Podobnie zapachy. Najcudowniejszym zapachem był zapach gumy balonowej w edycji sprzed 2 lat (z 2012 roku). Zeszło- oraz tegoroczny (mam na myśli rok 2014) zapach nie przywodzi na myśl owoców ani przypraw, lecz klasyczne perfumy – nie ulula nas do snu, tylko pobudzi.

Sephora - mleczko do ciała o zapachu gumy balonowej (2012)

Sephora - mleczko do ciała (2013) 

Sephora - zestaw kosmetyków: mleczko do ciała, żel pod prysznic  i do kąpieli, peeling do ciała (2014)

W Yves Rocherze w tamtym roku były do wyboru kosmetyki o 3 zapachach: kakao + malina, kakao + pomarańcz oraz kakao + pistacja. Trudno było się zdecydować na jeden. Ze względu na oryginalność wybrałam kosmetyki o zapachu pistacji i kakao, i miałam to szczęście, że dostałam je z prezencie. W tym roku zachwyciło mnie mleczko do ciała o zapachu karmelizowanej gruszki – mniami, co za kuszący zapach. Oprócz „karmelizowanej gruszki” były „czerwone owoce”, „czarne owoce” oraz ponownie „kakao z pomarańczą”.

Yves Rocher - mleczko do ciała oraz krem do rąk (2013)

Yves Rocher - krem do rąk "czarne owoce" oraz balsam do ust "czerwone owoce" (2014)
 
Yves Rocher - mleczko do ciała "karmelizowana gruszka" (2014)


Oriflame co roku ma ciekawą ofertę na kremy do rąk i mydełka.
Z Avonu wybrałam dwufazowy balsam do ciała owoce leśne i masło shea. Po jego zastosowaniu skóra jest miękka i gładka, a dodatkowo święci drobinkami złota. Niestety zapach jest trochę mdły.


Avon - Dwufazowy balsam do ciała owoce leśne i masło shea


Czy Wy macie ulubioną firmę, która z roku na rok zaskakuje świątecznymi edycjami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...