wtorek, 22 lipca 2014

Bottega Verde - Rozświetlający krem do twarzy z masłem oliwnym (Nourishing radiance face cream with Olive butter)



            Kawa i ciasteczka, pogaduszki, oglądanie katalogu – tak zazwyczaj wyglądają spotkania z zaprzyjaźnioną Przedstawicielką firmy Betterware. Produkty tej firmy są mi znane od co najmniej 2 lat. Zakupiłam kilka z nich, szczególnie tych używanych w kuchni. Od kilku miesięcy w ofercie firmy znajdują się także kosmetyki Bottega Verde (firma Betterware jest dystrybutorem).
            Bottega Verde jest marką powstałą we Włoszech w 1972 r. Tłumacząc jej nazwę na język polski otrzymujemy: „Zielony Sklep”. Początkowo „siedzibą” marki był mały sklep zielarza pasjonującego się wytwarzaniem i sprzedażą kosmetyków na bazie naturalnych składników aktywnych. Jak można przeczytać na stronie firmy Betterware, w czasie ponad 40 lat, powstało powyżej 400 salonów sprzedaży kosmetyków Bottega Verde.
            Chciałabym przedstawić jeden z kremów Bottega Verde, który zakupiłam, gdyż potrzebowałam kremu o działaniu odżywczym. Jest to rozświetlający krem do twarzy z masłem oliwnym.








            Początkowo miałam zamiar go stosować jedynie na noc, gdyż obawiałam się, że będzie tłusty i w konsekwencji skóra się będzie świeciła. Okazało się, że krem jest lekki i nie wywołuje świecenia skóry.




            Krem posiada bardzo przyjemny zapach.
            Opakowanie jest praktyczne, chociaż preferuję jednak kremy w opakowaniu z pompką. Produkt jest pakowany po 50 ml.
            Cena z katalogu bez promocji wynosi 60,99 zł, także do najtańszych produktów krem ten nie należy.
            W składzie kremu oprócz składników występujących w wielu innych tego typu produktach znajdziemy m.in.: miód, oliwę z oliwek, sterole rośliny z rodziny kapustowatych, wit. E, skwalen. Zapach kremu wynika z obecności odpowiedniej mieszanki składników określonych jako „parfum” oraz terpenów, takich jak limonen, linalol, geraniol, cytronelol, eugenol i cytral. Do konserwantów należą: parabeny (ester metylowy i etylowy kwasu p-hydroksybenzoesowego) oraz fenoksyetanol.




            Do serii kosmetyków Bottega Verde z oliwą z oliwek należą: 1) płyn pod prysznic i do kąpieli o działaniu wygładzającym, 2) masło do ciała, 3) rozświetlający krem do twarzy, 4) krem do rąk oraz 5) pomadka ochronna do ust (powyższe numerki odpowiadają numerkom na zamieszczonym poniżej zdjęciu).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...