wtorek, 2 czerwca 2015

Smoothie – banan, gruszka i pietruszka





            Wczorajszy i dzisiejszy upał nakłonił mnie (nie musiał długo prosić;) ) do sporządzenia czegoś orzeźwiającego, zawierającego owoce i warzywa.


            Uwielbiam banany, także nie miałam wątpliwości, że pierwsze skrzypce w moim smoothie będzie grał ten owoc. Do bananów doszła gruszka, a zaraz za nią natka pietruszki, imbir oraz nasiona słonecznika.



            Wszystkie ww. składniki rozdrobniłam i wymieszałam za pomocą blendera, dodając jogurtu naturalnego, mleka i wody.


            Składniki na ok. 600 ml smoothie (pojemność mojego pojemnika do blendera):
- 2 banany
- 1 duża gruszka
- nać pietruszki, w ilości widocznej na zdjęciu
- ok. 90 g jogurtu naturalnego
- „na oko” mleka i wody
- „od serca” nasion słonecznika i kawałeczek startego imbiru (tym razem nie tyle co na zdjęciu;) )








            Ilością płynnych składników regulujemy gęstość naszego smoothie. Moje miało konsystencję gęstego jogurtu.
            Jeśli chodzi o natkę pietruszki to najpierw obrałam listki, a potem je umyłam na sitku (wczoraj najpierw umyłam, a potem obierałam - to było mniej wygodne).







            Uzyskane smoothie jest po prostu przepyszne i orzeźwiające. Przed zjedzeniem schłodziłam je w lodówce.

6 komentarzy:

  1. Zachęcająco wygląda ale ja za bananami nie przepadam...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie dodawał słonecznika, takie koktajle po dodaniu nasion oleistych są niesmaczne :-p.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za pietruszką, ale może w takim wydaniu mi podejdzie:) Muszę wypróbować :)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie:)
    blog: fochzprzytupem.blogspot.com
    instagram: https://instagram.com/fochzprzytupem/
    facebook: https://www.facebook.com/pages/FOCH-z-przytupem/727676660654507

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...