poniedziałek, 4 maja 2015

Palmer’s – Nawilżający balsam do ciała Shea Butter Formula

     
       
            Dostałam od dermokonsultantki minibalsamy z Palmer’sa. Najbardziej przypadł mi do gustu nawilżający balsam do ciała Shea Butter Formula i dlatego kupiłam jego duże opakowanie (400 ml) posiadające pompkę dozującą.


            Balsam posiada bardzo wygodne w użyciu opakowanie. Dużym plusem jest pompka dozująca. Informacje w języku polskim widnieją na naklejonej na opakowaniu nalepce.

            Wg mnie balsam ma idealną konsystencję. łatwo się rozsmarowuje na skórze i szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Po jego użyciu skóra jest gładka i pięknie pachnie – zapach był jednym z czynników, dla których wybrałam akurat ten balsam Palmer’sa. Jest on słodki, ma jakby nutę kokosu...ciężko go opisać. Nie jest on jednak zapachem ciężkim, jak np. wanilia (wg mnie wanilia jest ciężka i muląca).

            Przy codziennym stosowaniu skóra jest nawilżona.

            Balsam nie podrażnia mojej skóry (jak na razie żaden balsam nie podrażnił mojej skóry). Balsam ten jest również dobrze tolerowany przez osobę z atopowym zapaleniem skóry.




            A co ma w składzie? Listę składników można dojrzeć na zdjęciu poniżej. Godnym uwagi jest masło Shea oraz witamina E. Jako konserwant występuje tutaj fenoksyetanol. Produkt nie zawiera parabenów (taka informacja widnieje na opakowaniu) – jest to informacja dla osób, które „boją się” parabenów – obecnie wiadome jest, iż hasło: „paraben free” jest świetnym hasłem reklamowym, a same parabeny nie są takie straszne.




Jeśli chodzi o cenę produktu, to uważam, że ok. 23 zł nie jest dużą kwotą, jak za taką jakość i pojemność.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...